31. den cesty Ivana Burkerta do Oděsy

19. září 2021

den 31.
Ráno nás probudilo sluníčko, bezvětří a celkem teplo.22°.Dnes jsme potřebovali nahnat kilometry. Hned jak jsem ráno vylezl před auto objevil se u nás nezvaný host. Postarší cyklista na koberečky vytuningovaném starém horském kole. Trochu šišlal a nebylo mu moc rozumět. Jmenoval se Dyma. Jeho matka Michaila Michalová. Dyma pořád něco povídal a my se ho nemohli zbavit. Po tom, co chtěl vidět české peníze, a že se k nám přidá na další cestu mi začaly docházet argumenty, jak se ho zbavit. Ivan byl zalezlý ještě v autě a čekal jak to dopadne. Nakonec jsem mu dal Svijany, řekl jsem že jedeme moc rychle a on by nestačil. Tak to vzdal a odjel. Pak to šlo velmi rychle. Snídaně, Ivan odjezd a já úklid. Ivana jsem dojel v obci Christova jak fotí kostel. Po dalších pár kilometrech přišla asi půlkilometrová šotolinová vložka. Po tom se opravdu nedalo jet. To už jsme vyjížděli do Comratu kde jsme projížděli místními trhy. Na náměstí nás uvítala velká socha Lenina. Tady jsem udělal pár fotek ale mezitím dorazili fanoušci a ti se také chtěli fotit ale s Ivanem. Dál jsme pokračovali zvlněnou krajinou a lehkým protivětrem přes Hincesti do Fundul Galbenei. Tady jsme ukončili cyklotrasu. Dal do Kišiněva byla dálnice. Naložit kolo, sprcha a hurá do velkoměsta. Po 30 km jsme byli přímo v centru. Začalo pršet a taky nás překvapila zima. Jen 14,5°.Po rychlé prohlídce centra odjezd za město hledat místo pro nocleh. Po 35 km jsme se konečně dostali mimo civilizaci a našli místo na kopci v polích. Pěkně tu fičí a je zima. Rychle vařím večeři a report píšu z postele v autě.
trasa- Samuza-Cealit-Comga-Christova-Comrat-Cimislia-Hincesti-Fundul Gambenei-Kišiněv.